woensdag 29 juli 2009

testje

Dit is een testje, thijs!

7 opmerkingen:

Thijs zei

ik weet niet wat het voor test was dick, maar denk dat hij geslaagd is....

Dick zei

Hahaha! Ik wist het!
(probeerde weer eens vanaf telefoon foto te bloggen. lijkt me handig, straks vanuit Edinburgh.)
En inderdaad, geslaagd!

Thijs zei

hehehe ja ik ben ook zo voorspelbaar....

nou wat handig, kunnen we straks tenminste meegenieten van ale 'vakantie' foto's........ hoop alleen dat het dus niet gebeurd terwijl je aan het bellen bent.... dan kan het nog wel eens een rare foto opleveren.. ;-)

Unknown zei

Neem je een schatkist mee Dick?

Bestanden in het buitenland sturen kost tussen de 12,50 en 15 euro per MB... Just so you know...

Dick zei

Ja hèhè, maar ik stuur alleen per wifi natuurlijk.

Unknown zei

Ik weet niet precies wanneer jullie vertrekken naar Edinburgh dus hier alvast een "hart onder de riem" ;) Heel veel plezier daar!!! Ben benieuwd naar foto's en filmpjes!
Liefs...

Dick zei

Dankjewel, Annelies!
Als er internet te vinden is zal ik mijn best doen met bloggen.
We vertrekken overigens a.s. zaterdag.