dinsdag 1 september 2009

Zo.

Het zit er op. Morgen vertrekken we naar Nederland waar, naar men zegt, de zomer voorbij is. Nou, lekker dan.
Zitten wij hier een maand in de regen terwijl thuis de mussen heerlijk loom van het warme dak vallen. En nu wij terugkomen zitten ze natuurlijk weer rustig in de dakgoot met hun gepiep.
Zal je zien dat het in Edinburgh prachtig weer gaat worden.

In ieder geval was dit een maand om nooit te vergeven vergeten. Niet alleen omdat het mooi was, maar vooral ook vanwege de vele organisatorische moeilijkheden. Het was moeilijk om ons staande te houden tussen het absurd hoge aantal concurrenten collega’s. Die ook nog eens bekend waren van de Britse TV.
Gelukkig kregen we steun vanuit Nederland; van familie en vrienden.
Waarvoor heel veel dank.
Zonder jullie was het allemaal nog veel zwaarder geweest!

8 opmerkingen:

Hinke zei

Goeie reis!!

Paulus zei

Je hebt lekker weer meegenomen.....

yoekie zei

de dooie mussen waaien hier met een rotgang voorbij ,geen houen an.
Lekker weer in je eigen bed ,met de wind om je huis???
Groetjes Yoekie

Dick zei

Hinke: Dank (dat is gelukt, inmiddels)
Paulus: Geen dank.
Yoekie: Ja, de wind in je eigen bed is toch maar...wacht, ik las het verkeerd.

Anoniem zei

Het is wel stil nu...
Ik mis die dagelijkse berichtjes!
Waarneer gaan jullie weer op reis?
Gr, Sanne

Dick zei

Ach Sanne, je hebt helemaal gelijk. Het is hier ook stil.
Maar ik had even helemaal geen puf/zin/energie/motivatie/etc.
Plus: er gebeurde niet veel vermeldenswaardigs (als dat een woord is).
Maar ik voel een beetje aan mijn water dat het weer begint te stijgen.
Dusse...

Paulus zei

Morgen vertrekken we naar Nederland. Zwemmend?

Anoniem zei

geen berichtje over de kikkerdag in Hilversum? Huh, valt me tegen hoor!
Groet, Mariska