zaterdag 28 november 2009

Filmpjes!

Zo.
Het repeteren/maken in Osdorp is klaar voor Prikkebeen.
Vanaf maandag begint de montage op het echte toneel. In de schouwburg van Kampen.

Ondertussen, en dat mogen we ook niet vergeten, wordt/werd er twintig kilometer verderop in onze ruimte in Weesp gewerkt aan Os en Ezel.
Maar Theo en ik hielden ons vooral bezig met Prikkebeen, want Os en Ezel is een reprise en dus al klaar. Daar moet alleen ingestudeerd worden. En dat redden ze prima!

Hier de promo, die gemaakt is met beelden van de eerste cast.
(Beelden van de huidige cast gaan hier zéker volgen.)




En vannacht stuurde Begijn – hij speelt de titelrol in Prikkebeen – een link naar een item op de Vlaamse televisie.

Als je nu nóg niet genoeg hebt gezien moet je eens op de site van Dick vd Heuvel kijken. Daar staan veel filmpjes van de repetities.

2 opmerkingen:

Hinke zei

Als het me lukt ga ik op 1 van de kerstdagen naar Oz en Ezel kijken. Ligt nog een beetje aan de kerstplanning, maar ben wel heel benieuwd.
En Prikkebeen ziet er héél goed uit! Helemaal m'n ding!
Keep up the good work!

Groetjes,
Hinke

Roosje zei

Volgende week naar Prikkebeen. De première gaat me dit jaar niet lukken. Al veel zin in.

De filmpjes op de log van Dick heb ik de laatste weken nauwlettend gevolgd.