woensdag 9 december 2009

Goede Berichten

Ik zou eigenlijk naar Hardenberg vandaag. Want daar try-oute (try-oute?) Prikkebeen. Maar ik moet deze dagen ook zorgen dat ik een deadline haal: de opzet maken van het script van Dolfje Weerwolfje 2. Donderdagochtend moet die klaar zijn.
Dus moest Theo in zijn eentje naar voorbij Zwolle.

Vanavond mailde hij dat ze de sterren van de hemel hebben gespeeld, dat ze de zaal helemaal inpakten. Had eigenlijk niks anders verwacht.


Hij mailde ook dat de opzet van Dolfje, die ik hem gemaild had, voor zover ik het af heb, er veelbelovend uitziet. Ook goed om te horen, dat snap je.

Morgen nog wat schaven en polijsten en dan gaan we over op de volgende fase. Praten met de regisseur, de producenten, de uitgever en met de schrijver.

1 opmerking:

Roosje zei

Veel succes!

Liefs Roosje