zondag 3 januari 2010

Nieuw jaar, nieuwe plannen.

Allereerst natuurlijk voor u allen de beste wensen, met veel geluk, gezondheid, liefde, humor, verwondering en verdraagzaamheid.

Ten tweede eigenlijk alleen een mededeling van huishoudelijke aard.

Zoals hier te merken is/was wordt op dit weblog minder fanatiek geschreven dan wenselijk is.
Niet dat we niks (mee-) maken bij Theater Terra, maar sinds we Twitter en Facebook ontdekt hebben, hebben we ook ontdekt dat dat veel makkelijker werkt. Je gooit de wetenswaardigheden zo het web op. Desnoods vanaf de telefoon, desnoods met foto’s of filmpjes. In een handomdraai en altijd ultra-aktueel. En omdat ik dat nu steeds doe hoef ik ook niet meer ‘s avonds na te denken over een stukje.
Bijkomend voordeel is dat er, vooral op Facebook, meerdere Terraristen berichtjes plaatsen. Zowel over werk als over privé.

facebook fragment

Dus.
Als je me/ons wilt volgen ga je naar Facebook, meldt je aan en zoekt ons op.

Op dit log verschijnen alleen nog stukjes als ik iets uitgebreiders te melden heb. Maar dat meld ik dan op Facebook.
Zodoende.

Geen opmerkingen: