dinsdag 28 april 2009

Geluk bij een ongeluk

Afgelopen weekend o.a. twee 'Kikker En Zijn Vriendjes'-voorstellingen in Hoorn.
Op zichzelf niets bijzonders.
Okee, Hoorn is bij mij om de hoek, dus er waren nogal wat kennissen en familieleden, maar ook dat is geen aanleiding om een logje te schrijven.
Nee, de reden van dit stukje is een foto die ik in mijn toestel vond.

We zien Niels, die na afloop van de voorstelling in de schouwburgfoyer een handtekening zet op het gips van een onfortuinlijke fan. Met onfortuinlijk bedoel ik niet het zetten van de handtekening natuurlijk, maar de oorzaak van het gips: ze was met haar been tussen de spaken van de fiets gekomen.

Maar zoals op de foto te zien is, het ergste leed was geleden en de grootste schrik was ook bijna weg.
Niels kon er al bijna weer, zij het voorzichtig, om lachen.

NielsGips

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit "onfortuinlijke" meisje is onze dochter Susan. Aan de ene kant verdrietig om haar gebroken voet, aan de andere kant blij en trots met alle extra aandacht.
Zo ook na deze voorstelling in Hoorn die we erg geslaagd vonden.
(leuke effecten met die kuil en met de storm.)
Succes.
Sven Waersegers

Dick zei

Wat ben ik blij dat u dit log gevonden hebt. Was helemaal vergeten om een naam te vragen, zodat ik een berichtje zou kunnen sturen. Vind het namelijk een leuke foto.
Groet aan Susan!