maandag 25 mei 2009

Aha!

Vandaag had ik even een aha-belevenis. Ik dacht terug aan het speciale optreden dat we deden in Radboud in Nijmegen. Want we kregen daar een bos bloemen en toen ik daarmee naar buiten liep zei een man: “Dat zie je niet vaak dat iemand met een bos bloemen het ziekenhuis úit loopt.”

 

Toen ik vanmiddag thuis kwam vond ik een briefje van een bezorgservice dat ze mij niet thuis getroffen hadden en dat ze ‘de voor mij bestemde bos bloemen’  bij mijn buurvrouw hadden afgeleverd. Het bleek van Theater Terra te zijn, vanwege de nominatie, waarvoor heel veel dank! Een schitterende bos.

 

Maar voor ik dat kon zien moest ik dus eerst het boeket bij mijn bejaarde buurvrouw ophalen, en toen ik er mee uit haar huis kwam fietste er een man langs: "Noh, haal jij de bloemen nou bij je arme  buurvrouwtje vandaan?”

 

Vanwege dezelfde nominatie was er vandaag een Musical Awards Lunch voor alle genomineerden. Vanwege de pers vooral.
Maar het was ook gezellig.
Tja, en dan moet je natuurlijk met z’n allen poseren voor een grote groep fotografen. En dat geeft veel geschreeuw en gekakel.

 

Weet je wat? dacht ik. Ik neem er gewoon eentje terug!

4 opmerkingen:

Paulus zei

Nu de namen nog.

Roosje zei

Whahaha...

Anoniem zei

Er stond zeker een bloedmooie vrouw naast je??

Groeten, Guus

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Je hebt gewonnen! En terecht natuurlijk, dat is mijn mening.
Van harte gefeliciteerd en geniet er maar flink van!
Gr, Sanne