zaterdag 23 mei 2009

Post!

Zat ik gisteren rustig in het café, alwaar ik weer eens biljartles kreeg van wat vrienden, piepte mijn telefoon dat ik een sms'je had.  ‘Gefeliciteerd!’ schreef Joey.
Die is een half jaar in de war met zijn verjaardagswens, dacht ik.
Of hij stuurt hem naar het verkeerde nummer, dat kan ook.
Maar direct ging de telefoon over en voor ik wist wat ik deed (ik was in gezelschap en hoorde dus eigenlijk niet zomaar aan te nemen) had ik Merel aan de lijn. Ook zij feliciteerde me.
Bleek dat net bekend was gemaakt dat ik genomineerd was voor een Musical Award. En Theo ook!
Allebei voor Kikker En Zijn Vriendjes.
Hij voor ‘Beste Decorontwerp’ en ik voor ‘Beste Script.’

 

Enfin, de rest van de avond bleef mijn telefoon piepen. Het ene sms’je na het andere. Geweldig leuk.
(en iedereen nogmaals bedankt natuurlijk)

 

Vandaag opende ik mijn brievenbus en vond daar twee poststukken:awardsbekeuring

Ik weet niet of je het kunt lezen, maar links is dus de brief van Stichting Musical Awards met de officiële melding, en in de rechter wordt ik door het Justitieel Incasso Bureau gefeliciteerd.
Aardig hè?

 


Zoals je ziet laten ze trouwens ook weten dat ze hebben gemeten dat ik 7 km te hard reed en omdat hun apparatuur niet zo nauwkeurig is doen ze daar nog 3 km van af.
Blijft over: ‘overschrijding van de maximum snelheid met  4 km.’
Kost me verdulleme 16 euro.
Het zit mij ook nooit eens mee.

8 opmerkingen:

Marc F zei

Van Harte met de nominatie, ook uit Leeuwarden. Toch maar eentje retour afzender??


Marc en Cilia

Roosje zei

Gefeliciteerd met je nominatie.
Hij is echt verdiend.
Nu duimen op 8 juni...

Wil trouwens meteen van de gelegenheid gebruik maken, het is toch een Theater Terra logboek, dat de vernieuwde site van Babbe nu te zien is op:

http://www.babbegroenhagen.nl

En Dick, nogmaals gefeliciteerd!

Liefs Roosje

Anoniem zei

gefeliciteerd met de nominatie,heb je je pak nog in de kast hangen
We gaan het volgen hoor.
Groeten Yoekie

Dick zei

Marc F. - Ze zijn zeer vasthoudend, dus da's zinloos.
Roosje - Ik heb haar bij de Links gezet (rechts). Mooie site!
Yoekie - Dat pak had ik van zwager Willem geleend, nu heb ik zelf wel wat (niet omdat het routine wordt, overigens) en volgens Theo moeten we weer verschijnen in ons 'trouwpak'.

Mark van Leeuwen zei

Gefeliciteerd, ik ga voor je duimen 8 juni!

Paulus zei

Me dunkt dat je je laat rijden naar het gala op 8 juni.
Gefeliciteerd!!

karen zei

wat goed !
gefeliciteerd , en Theo ook !
zeer verdiend.

Anoniem zei

Gefelicieertd Dick, met je nominatie.

Van je biljartlessen heb je dus weer niks opgestoken zeker??

Groeten, Guus