zaterdag 8 november 2008

St. Louis

Zo zitten wij dan in St. Louis.
De frequentie qua logjes ligt wat laag omdat het internetten hier
niet meevalt. Maar ik doe mijn best. De verbinding is wat slecht,
dus het filmpje dat ik hier had willen plaatsen krijg ik het net
niet op. Dat hou je derhalve tegoed.

Eerst maar eens over onze aankomst hier.

Ik deed er ruim twintig uur over om in St. Louis te komen.
De anderen ook zoiets.
Het was voor iedereen een zware reis. Vooral Anna had het
niet makkelijk. Van Amsterdam tot Detroit zat zij naast
een dikke man die met zijn brede schouders boven haar stoel
hing. Ze zat de hele reis een beetje scheef.
Af en toe sliep de man en dan snurkte hij.
Wanneer hij niet sliep stonk hij. Als hij sliep stonk hij ook.
Wij - de rest - stierf haast van verveling. En toen de piloot
een zeer snelle daling/landing maakte plopten de meeste oren dicht
om zelfs tot laat in de avond niet meer open te floepen.

Bekaf kwamen wij bij het hotel aan waar men een 'foutje' had
gemaakt: er waren geen kamers voor die nacht. Gelukkig regelde
men bij het dichtbij gelegen Double Tree Hotel (by Hilton) kamers
voor ons, en op ons tandvlees wisten we dat hotel te bereiken.

Maar in mijn kamer aangekomen keerde de energie als bij toverslag
terug. Want zoiets had ik nog nooit meegemaakt...

(en dan komt er hier dus dat filmpje, later deze week...)

(update: hier issie...)
(en veel excuses voor het belabberde geluid...)


Kamer from Theater Terra on Vimeo.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je moet bij de t.v. gaan werken. Vreselijk irritant, die vooraankondigingen.....

Harriet zei

Dit is inderdaad een onvervalste cliffhanger. Hopelijk hoeven we niet een heel seizoen te wachten?!

Anoniem zei

spannend hoor!!!!!

Anoniem zei

Waarom zou Hilton een bed hebben staan? Waar zou je je druk over maken. Je ziet wel; voor alles is een oplossing.

leuke impressie.


Jessy en Henk