zondag 2 november 2008

Vast in de metro

(Geplaatst d.m.v. 'xoopit'; een experimentje, dus.)

De New Yorkse metro is fantastisch. In een mum van tijd reis je, voor weinig geld, door de stad. En over het algemeen is de werking ook erg helder.
Soms echter gaat het mis.

Zoals vlak voor het maken van deze foto. Om onduidelijke reden belandden we op een verkeerd perron en waar dit normaliter niet erg is (je steekt gewoon even over) konden we nu geen kant op. Moesten dus nóg een kaartje kopen.

Op het moment dat we ons dat realiseerden maakte Annelies' moeder - die nog buiten stond- de foto.

Waarvoor dank.


Click image to view

2 opmerkingen:

Harriet zei

Stelletje topacteurs :-)
In 1 seconde werd bij ieder afzonderlijk, heel alert, de gevangenis"look" opgezet zodra ik mijn camera pakte.
Dick je krijgt nog 2 dollar van het kaartje. Geef ik mee aan Annelies plus nog wat extra's voor een rondje Starbucks voor ieder!
Tot slot wens ik jullie een goede terugreis naar de USA waar het ongetwijfeld weer geweldig zal zijn.

Dick zei

Haha Harriet!
Dat was ook eerlijk gezegd de enige reden voor dit logje: jou op een subtiele manier laten weten dat ik nog twee dollar van je krijg!
En nog eerlijker gezegd weet ik dat niet eens meer, maar als jij het zegt...
(Waarom komen jullie die 2 dollar zelf niet even naar St. Louis/San Antonio brengen?)