dinsdag 11 augustus 2009

Een gewone doordeweekse maandag in Schotland

Geen echt opvallende dingen te melden vandaag. De voorstelling ging weer prima, dus ook dat is geen nieuws.

Gebeurde er dan niets? Jawel. Het regende, de collega’s wisten –met moeite- de spelers van die andere voorstelling (zie gisteren) te ontwijken, ik zag met DeeDee de nieuwe G.I.Joe-film en samen met hem en Theo at ik in een erg goed Italiaans restaurant waar Theo volgens eigen zeggen de lekkerste lasagne ooit at.
En het filmpje dat ik in elkaar draaide over het pannenkoekenfeest is tamelijk grappig, maar ik krijg het niet verwerkt zodat het op internet kan.
Ik ga het morgen misschien wéér proberen, dus hou dit log in de gaten.

O ja, en vandaag leerde ik hoe je aan klantenbinding doet…

3 opmerkingen:

karen zei

het werkt hoor, ik kom morgen weer ,
kus aan iedereen daar

Paulus zei

Hoe je aan klantenbinding doet? Maar dat weet je toch nog wel uit je supermarkttijd bij de A&O?

Eric zei

je moet dat pannenkoekenfeest-filmpje via een dv-x-providersite uploaden en het avi-jpg laten mirror-basen, snap je? dan kan je t gewoon in 132-bit/1.2Mb laten zien op een ghost-host. (moet je de monitor tuurlijk wel ff op max. dpi zetten om de java-subloader te kunnen lezen. dubbelklik anders links op 'opties - no escape' wijst t zich vanzelf wel.)
enfin- leuk je blog weer te lezen. valt mijn leven altijd weer mee!
zoen
e-j