maandag 24 augustus 2009

En helemaal niet duur!

Gisteravond heeft Claire haar viool naar de Britse komiek gebracht (zie logje van gisteren) en daar bleek dat diens technicus eigenlijk helemaal geen viool kon spelen. Ik zal vragen of ze zelf iets wil schrijven over hoe dat opgelost werd. Misschien schrijft ze dan ook wel iets over de aankoop van een nieuwe viool, vandaag.

Ikzelf zag in dezelfde winkel een basgitaar die ik nogal mooi vond. En goedkoop. Maar eerst keek ik op internet naar de bevindingen van anderen met dit merk –Stagg – en zag al gauw dat het om een prutding ging.
Niet gekocht dus. Bovendien heb ik er hier al eentje …hee, dat heb ik zeker nog niet verteld?

Ik ben al jaren, zo nu en dan, op zoek naar een akoestische basgitaar. Maar die dingen zijn zeldzaam en/of duur.
Een paar weken geleden, toen Zoonlief hier nog was, liepen we te wandelen toen we ineens moesten schuilen voor de regen. We renden het portiek van een winkel in en toen we daar een paar minuten naar de regen stonden te kijken draaide ik me om en zag dat het een muziekwinkel was. Ik gluurde naar binnen en keek recht in het serene gezicht van een…

AccBas

Is het geen plaatje?

1 opmerking:

Paulus zei

Nu nog er één mee maken!