woensdag 12 augustus 2009

Kijkje in de keuken

Gisteren verscheen de eerste recensie. Geschreven door een bezoeker, op de website van The Fringe (het festival) en normaliter nemen we zoiets min of meer voor kennisgeving aan, maar dit stukje is zo goed geschreven (taalkundig –ahum- en qua stijl –ahum, ahum) dat ik er toch even melding van maak. Je kunt het HIER lezen.

Voorts stond de dag, behalve in het spelen van een goeie voorstelling, in het teken van collega’s bekijken – heel mooi tot verschrikkelijk slecht – en in het wederom pannenkoeken bakken. Gewoon omdat het vorige week zo’n succes was. Dit keer bakte ik samen met Marieke. Een natuurtalent.

Ja, ik weet het. Het lijkt hier wel erg vaak over eten te gaan. Maar waar moet ik het dan over hebben? Over dat we de was hebben gedaan?
(Theo: “Ik was, dus ik ben.”) 

Zoals gisteren beloofd heb ik vandaag de zoveelste poging gedaan om een filmpje zo te bewerken dat hij op het net kan. Ik heb het sterke vermoeden dat me dat is gelukt en dat ik nu een makkelijke manier heb gevonden.
Het betreft hier een verslagje van het eerste pannenkoekpartijtje, vorige week.
Op voorhand excuses voor het feit dat we steeds door het lief’lijke geluid van de afzuigkap heen praten.


Pannenkoekpartijtje from Theater Terra on Vimeo.

Geen opmerkingen: