maandag 3 augustus 2009

We zijn er.

Valt niet mee hoor, ineens links rijden. Je moet erg geconcentreerd zien te blijven en al met al ging dat vrij goed. Van Newcastle tot Edinburgh, een uurtje of twee, drie.
Onderweg reden we door schitterende landschappen en langs mooie kasteeltjes, maar die lieten we natuurlijk rechts liggen.

De twee keren dat het bijna fout ging met het links rijden waren op een parkeerplaats bij een pompstation, dus dat telt niet.
Nou okee, ik had ook bijna een aanrijding in de drukte van Edinburgh, en toen deed de bestuurder van die andere auto zo lelijk tegen me dat ik pardoes aan de verkeerde kant van de weg een straat inreed.
Zonder blikschade overigens. En ook nauwelijks imagoschade.

Tijdens het festival in Edinburgh vluchten veel inwoners de stad uit en ze verhuren dan meteen hun huizen en appartementen aan artiesten en techneuten. Zo hebben wij ook drie appartementen en die zijn prima.
Theo en ik zitten in het appartement van een beroemde Schotse sportvrouw die op dit moment in Thailand is.

Terwijl ik dit aan het schrijven ben zit Theo tegenover me met zijn laptop.
”Je nieuwe logje staat er nog niet op hè?”
”Nee, want die ben ik nog aan het schrijven.”
”Nou, schiet eens op dan.”
Vandaar maar fluks geplaatst.

Hier issie, Theo.
Nog een wijntje?

4 opmerkingen:

Unknown zei

nou,...daar zeg ik geen nee tegen.
proost !
we lijken hier wel een kantoortje,...we zijn net debiteuren crediteuren van jiskefet.
goed gedaan jochie.
liefs theo

Thijs zei

oei... wel proberen niks te breken in dat huis dan.... ze ziet er sterk uit....


en wat betreft dat links rijden, gewoon de handen wisselen, gaat het altijd beter... ;-)

oh ja en natuurlijk proost dan maar

Unknown zei

Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen!....lekker geslapen in het nieuwe bedje?
Succes vandaag en een fijne dag.
Liefs Martine

Anoniem zei

Lieverds!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Klinkt gezellig daar. Ik denk da'k er ook maar snel aankom! Schenk maar vast een wijntje in!

Liefs,
Claire