maandag 17 augustus 2009

Vingers gekruist

Vandaag weer eens een lekkere voorstelling gespeeld, met, voor Edinburgh, aardig wat mensen in de zaal.
Zou dat komen doordat de collega’s gisteren, terwijl ik ‘lekker’ op bed lag, reclame hebben gemaakt met een voorleessessie, vioolspel en het babbelen met kinderen die ook nog op de foto mochten met de hoofdrolspelers? En door de vele flyers die zijn uitgedeeld?
Hoedanook, vandaag was een goede dag. Ik voelde me niet meer ‘appelig’ (Theo: ‘daarom heb ik bananen voor je meegebracht.’), en het was lekker weer op toneel te staan met zo’n goed reagerende zaal.
Precies nu zat er een recensent van The Observer in het publiek, en we hebben dus recht goede hoop op een mooie recensie…

Op de foto Marieke (links, met dat mooie haar – met dank aan Claire) die de Schotse kinderen kennis laat maken met Eend.

MariekeTent

4 opmerkingen:

Jawi zei

fijn dat je weer op de been bent. cross your legs!?! uhm x

Dick zei

Ha Jawi! Ik zal mijn best doen...

Niels zei

Blij om te horen dat je weer kan bewegen! :)
Superleuk dat er wat meer volk komt inmiddels!

Doe je iedereen de groetjes?
x

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is