zondag 9 augustus 2009

Eten bij The King

Over de voorstelling valt vandaag niet meer te melden dan dat het wéér beter ging. Ik denk dat we het gedoe van snel opbouwen elke dag, met alle stress die daar bij komt kijken nu aardig onder de knieën hebben.
Het gaat steeds vlotter en rustiger.

Het publiek stroomt nog steeds niet massaal toe, dus het wachten is op recensies. En dan graag een beetje goeie, alstublieft.

Zoals eerder gemeld aten we onlangs bij Niels. Hij verving Joey een paar dagen omdat die, met Merel, even naar Nederland terug moest.
Op dit moment, zaterdagavond, is Niels terug in Nederland en als het goed is zijn Joey en Merel weer hier.

Van dat etentje bij Niels (en Claire) maakte ik een piepklein sfeerverslagje.


2 opmerkingen:

Paulus zei

Het is niet leuk Dick, echt niet! Ik heb er toen bijna een muisarm van gekregen; ik keek elke dag of er wat gebeurde, maar maanden was er niets te beleven. Een compleet writersblock dacht ik, of ze voeren daar niks uit bij Terra. Ga ik op vakantie, en waarempel wat blijkt later, Dick begint precies op die dag weer te schrijven op z'n log.....
Veel succes daar in Schotland, en ik ben benieuwd wat je de afgelopen twee weken heb beleefd. En wat je daar over geschreven hebt. Zijn er ook weer van die geinige filmpjes te zien?

Paulus zei

Verdorie, het is waarachtig warempel!