dinsdag 14 oktober 2008

Kilometervreters

Ja, ik weet het. Het vorige logje was eergisteren zo snel in elkaar
gezet dat ik geen tijd had om de link naar de recensie te corrigeren
(ik zag dat hij niet werkte, maar had geen tijd meer-haast!-haast!
en gisteren had ik geen internet. Dus vandaar.
Maar nu werkt alles (zoals Paulus al voorspelde).

Zojuist, 22.30, aangekomen in Brookville dat inderdaad in
Pennsylvania ligt.
Thijs en ik hebben vandaag 1200 km gereden en tussendoor ook
nog kans gezien om te lunchen (hamburger/friet - 15 minuten)
en te dineren (pizza - 15 minuten). Verder vooral veel koffie.

Gisteren reden we 900 km, maar toen hadden we aan de grens
oponthoud waar ik je nu niet mee zal vervelen. Het kwam er op
neer dat we op een gegeven moment Amerika niet in mochten en
ook niet terug konden naar Canada.
Veel heen en weer gebel, ge-sms en gefax met Joey in Nederland
zorgde er voor dat we niet de rest van ons leven in Niemandsland
hoeven te wonen.
En dat de voorstellingen in Amerika gewoon door kunnen gaan.
Kolere! Wat was dat spannend!

Nu zitten we dus in een motel en hebben morgen nog
550 km te gaan. De anderen zijn al vliegend op de plaats van
bestemming aangekomen.
Ze meldden per SMS dat ze in een schitterend hotel zitten.

Of er internet is vertelden ze niet, dus dat merken wij (en u)
dan wel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

uhhhh Dick.... we hadden een uur verloren hè..... tijdverschil dus we zijn om 23.30 uur aangekomen ;-)

Dick zei

Juistem!
Goed dat je even schrijft, want ik had mijn alarm nog niet aangepast aan de nieuwe tijdzone.
Was mijn wekker dus te laat gegaan, straks. Dan was jij al onderweg naar Poughkeepsie, terwijl ik me nog eens omdraaide (en jij je afvroeg waarom je toch zo'n sterk gevoel had dat je iets vergeten was)

Harriet zei

tsjonge je moet er wat voor over hebben :-)
Ik wens jullie een voorspoedige reis voor de laatste 550 km.

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Wat een mooie recensie zeg; die kunnen jullie in jullie zak steken!!! Toppie!!!
Veel succes met het verv0lg daar!!!

Liefs Cilia

Anoniem zei

Wat een gedoe allemaal.

Gelukkig maakt die recensie heel vele goed :D.

Liefsss