donderdag 23 oktober 2008

Schizofrene Suites

Soms stopt men ons in hotels waarin je je grootste vijanden nog niet
dood zou willen vinden.
Maar het andere uiterste komt ook voor.

We zitten nu in - wacht even, ik had het in mijn hoofd, maar ik zoek
het even op - we zitten in The Chautauqua Suites.
Dat is in Mayville, NY, terwijl we in Jamestown spelen, en daar zit
30 km tussen, maar men kon dichterbij niet zo'n sjiek hotel vinden.
Denk ik.

Het is in mijn loopbaan nog nooit voorgekomen dat we allemaal twee
kamers hadden. Dat wil zeggen: per persoon een suite met twee
kamers en dus ook twee badkamers. Heel bizar.
Want wat moet je er mee? Met twee w.c.'s bijvoorbeeld?
Ik moet niet heel vaak plassen enzo, maar ik verdeel het nu maar
een beetje eerlijk tussen de twee w.c.'s (en dat valt nog lang niet
mee, want er zit vijf meter tussen...).

Ik twijfel nog of ik mijn wekker ga zetten op halverwege de nacht.
Zodat ik de tweede slaapkamer ook kan gebruiken.
Je wilt tenslotte de 'housekeeping' niet teleurstellen.
Nou ja, ik zie wel.

1 opmerking:

Harriet zei

We zijn weer terug en hebben genoten van een week New York maar vooral ook van de voorstelling in Somerville. Wat een team staat daar zeg en ze zijn nog leuk ook allemaal hebben we wel gemerkt. Heel bijzonder dat wij daar een stukje van meegekregen hebben :-)
Veel toi toi toi voor de laatste voorstelling in Jamestown vandaag! en alvast een goede vlucht terug toegewenst door Harriƫt en Jeroen