dinsdag 21 oktober 2008

Start spreading the news...

Ik ben moe. Hoe dat komt lees je hieronder. Ik had in ieder geval
bijna geen puf om een logje te schrijven.
Toen mailde Annelies me het hier volgende stukje.
Hulde! (dit is ten slotte het 'Terra Logboek)

Vandaag was de eerste dag vrij na een week spelen in drie
verschillende steden. Gisteren speelden we in Somerville en dat is
ongeveer een uur rijden van New York vandaan.
Dus wat doe je op je vrije dag? Niet in Somerville blijven hangen
maar met de auto naar The Big Apple!

En zo vertrokken we om 9:00 en voor we het wisten zagen we de
skyline van de grote stad opdoemen. Toen we eenmaal de auto in
de garage hadden geparkeerd (naast het gebouw waar John Lennon
is neergeschoten, klein detail) gingen we natuurlijk in een Starbucks
ontbijten.

Met een goed gevulde maag liepen we in het heerlijke zonnetje weer
richting Central Park. Goed begin van de dag.
Vervolgens liepen we tussen de hoge gebouwen (ik heb nog kramp
in mijn nek van het omhoog kijken) naar Times Square.
Het werd steeds drukker op straat en op de gebouwen verschenen
felle lichten en billboards van alle shows die je hier kan zien. Het is
wel duidelijk dat je in het hart van de entertainment bent beland.
Zoals in de film, dacht ik steeds.

En midden op Times Square op een terrasje in de zon zaten ze dan,
mijn ouders! Zij zijn zelf een week in New York en hebben Frog
In The Clouds in Somerville gezien.
Heel grappig om je ouders in een compleet andere wereld te zien!
Toen zijn we met z'n allen lekker gaan lunchen op aanraden van
Dick in het Europe Café.
Daarna zijn we met de ferry langs het vrijheidsbeeld gevaren.
Ook weer zo'n, zoals-in-de-film-moment.
Moe gewandeld gingen we met de metro weer naar de garage
waarna we met de auto naar het hotel zijn gereden om vervolgens
weer heerlijk in ons "3 persoonsbed" te kruipen.

Wat hebben wij het toch zwaar. Een geweldige voorstelling moeten
spelen voor enthousiaste kinderen en dan ook nog af en toe vrij zijn
om leuke dingen te doen met hele leuke mensen...
Hmm, vraag me soms echt af hoe ik dit volhoud...

Morgen zijn we ook vrij en dan gaan we voor de verandering maar
weer naar New York en dan moet er natuurlijk geshopt worden
en 's avonds naar een voorstelling. Welke het wordt weten we
nog niet maar het zal ongetwijfeld weer zo'n fijne dag worden!...
Annelies

2 opmerkingen:

iNtrmzzo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wat ontzettend leuk om jullie wel en wee over the ocean te kunnen volgen. Natuurlijk zijn wij verlangend naar de 'live' verhalen van dochter Anna maar de site helpt de tijd te overbruggen

Veel succes met de overige voorstellingen. Ziet er prima uit

Anky Weiland
Hans Verschoor